Звіт про роботу навчального закладу

Звіт завідувача філії «Старопокровська гімназія»

за 2024/2025 навчальний рік

Смоловик Лариси Олексіївни

                  Філія «Старопокровська гімназія» комунального закладу «Новопокровський опорний ліцей» Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області (далі – Старопокроська гімназія) – заклад освіти, що забезпечує потреби громадян у початковій та базовій середній освіті і знаходиться у комунальній власності  селищної територіальної громади.

Старопокровська гімназія належить до комунальної власності  селищної територіальної громади. Повне найменування навчального закладу – Філія «Старопокровська гімназія» комунального закладу «Новопокровський опорний ліцей» Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області, скорочене найменування закладу –  Старопокроська гімназія

   Місцезнаходження навчального закладу: Харківська область, Чугуївський район, с. Стара Покровка вулиця Миру 52-а. Будівля школи прийнята в експлуатацію з 1964  року. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться відділом освіти.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи оформлені інформаційними стендами. Подвір’я школи доглядається учнями, обслуговуючим персоналом, своєчасно обрізуються дерева, кущі. Загалом територія школи має задовільний стан, який підтримується обслуговуючим персоналом.

Проведено певну роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початку 2024/2025 навчального року було відкрито 9 класи, із них 1-4 класів – 4, 5-9-х класів –5. Мова навчання: 1-9 класи – українська. На початок навчального року кількість учнів становила 80, на кінець ІІ семестру 79 учень.

У  навчальному році штатними працівниками школа  була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.                                                                                            Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.10 № 930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.10 за № 1255/18550 (зі змінами), з метою активізації творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової освіти, якісної роботи педагогічних працівників, посилення їх відповідальності за результати навчання і виховання дітей та учнівської молоді, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці та керуючись ст. 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», атестаційною комісією здійснювалася атестація таких педагогічних працівників: Строменко Ольги Володимирівни – учителя української мови та літератури (підтвердила раніше присвоєну кваліфікаційну категорію: «Спеціаліст І категорії»), Муравльова Юрія Івановича – вчителя історії (підтвердив раніше присвоєну кваліфікаційну категорію: «Спеціаліст І категорії»),  Мельникову Вікторію Григорівну – вчителя математики (підтвердила раніше присвоєну кваліфікаційну категорію: «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «Вчитель-методист»).

 Із загальної кількості педагогів:  (основних)13 – жінки, 4 – чоловіка.

Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становило 20 годин. Існуючі вакансії закриваються за рахунок довантаження працюючих вчителів.

У  навчальному році педагогічний колектив  продовжив працювати над реалізацією науково-методичної проблеми «Розвиток ключових компетентностей школярів, підвищення рівня їх соціалізації та адаптації до життя в громадському суспільстві шляхом удосконалення навчально-виховного процесу на інноваційній основі»,  що знайшла відображення в роботі методичних об`єднань, методичних заходах та професійних конкурсах. Керівництво методичною роботою здійснює адміністрація гімназії.

Протягом минулого навчального року значно зріс рівень педагогічної майстерності вчителів. Система методичної роботи, у школі була спрямована на розвиток творчої особистості учня, вчителя. Головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, забезпеченні оптимальних умов для підготовки та роботи вчителів в умовах Нової української школи.

Координувала роботу в закладі методична рада школи.

Планування методичної роботи включало такі основні напрямки:

Робота шкільних методичних об’єднань (МО);

проведення методичних оперативних нарад;

проведення групових та індивідуальних консультацій;

забезпечення самоосвіти вчителів;

створення творчих звітів педагогічних працівників;

Протягом минулого навчального року у закладі працювало 4 шкільні методичні об’єднання вчителів:

– МО вчителів початкових класів (керівник Кошиль Є.М.);

– МО вчителів-предметників (керівник Кислинська А.В.)

– МО класних керівників (керівник Кащавцева Н.О. ).

В основі роботи МО лежить організація системної роботи зі здібними та обдарованими дітьми, науково-дослідницька робота вчителів та учнів, підвищення професійної компетентності вчителів відповідно до кваліфікаційної категорії та вимог НУШ.

Протягом навчального року організовано роботу тижнів: Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу, Тиждень фізичної культури та спорту, Тиждень «З Україною в серці»,

Згідно річного плану роботи школи проведено щотижневі наради при завідуючій філії з питань організації освітнього процесу.

Організовано пройшов у закладі вибір вчителями та замовлення електронних версій підручників для учнів 7 класу на  навчальний рік.

У зв’язку із веденням військового стану у закладі було запроваджено дистанційне навчання. Заклад працює на платформі Єдина школа.  Серед найбільш поширених освітніх онлайн платформ і сервісів якими скористалися педагоги закладу були:  Google Meet,Viber. Під час дистанційного навчання учнів вчителями здійснено корекцію календарних планів та проведено заміну практичних етапів уроків на теоретичні, а також зосереджено увагу учнів на проектній діяльності, самоосвіті через перегляд відео уроків на каналах Всеукраїнської онлайн школи, освітній платформі «На Урок», «Всеосвіта» та в YouTube. Педагоги активно долучалися до онлайн семінарів та Відеоконференцій.

Педагоги підвищували фаховий та інтелектуальний рівень шляхом участі в онлайн конференціях, семінарах, вебінарах, опрацьовували матеріали шкільної e-mail, методичної і педагогічної літератури та Інтернет мережу.

Робота з молодими вчителями була спрямована на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної, загальнокультурної, фахової й методичної підготовки.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

Педагоги школи активно залучаються до роботи районних методичних об’єднань вчителів-предметників, в семінарах, майстер-класах, працюють над удосконаленням форм і методів навчально-виховної діяльності для підвищення ефективності та якості навчально-виховного процесу та беруть участь у фахових конкурсах.

В філії «Старопокровська гімназії» повна загальна середня освіта здобувається на

двох рівнях:

  • початкова освіта (1-4 класи);
  • базова середня освіта (5-9 класи).

Гімназія  знаходиться у комунальній власності  селищної ради. На кожному рівні навчання в закладі освіти забезпечується виконання державного стандарту, а також дається теоретична і практична підготовка з дисциплін навчального плану. Метою освіти є всебічний розвиток дитини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей, необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання громадянина-патріота своєї держави. Успішність подолання кожного рівня, виконання його освітніх задач гарантується закладом освіти тільки за умови усвідомленого й добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю освітнього процесу. Основні напрями роботи гімназії у  навчальному році:

– удосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу;

– створення умов для варіативності навчання й ужиття заходів щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес, продовження роботи НУШ, інклюзивного навчання;

– робота над реалізацією нових навчальних планів з урахуванням нових

стандартів освіти;

– залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю закладу освіти;

– удосконалення дистанційного навчання та роботи закладу освіти за умов карантину воєнного стану.

Управління гімназією здійснювалося відповідно до розділу Закону України «Про освіту» на принципах відкритості та інформованості. У  навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, створення належних умов для здобуття якісної освіти та забезпечення рівного доступу до неї, удосконалення змісту освітнього процесу, формування в гімназистів компетентностей для успішної самореалізації у суспільстві, бути підготовленим до жорстокої конкуренції на ринку праці, уміння навчатися впродовж усього життя.

У гімназії діє модель державно-громадського управління на принципах пріоритету прав і свобод людини, верховенства права. Всі важливі рішення здійснюються колегіально ( у межах їх повноважень) з педагогічною радою гімназії, який є найвищим органом самоврядування, батьківським комітетом, учнівським самоврядуванням та радою з профілактики правопорушень. Управління закладом освіти здійснюється у співпраці з органом місцевого самоврядування (у межах їх повноважень) – селищною радою (виконавчим комітетом, сесією).

В основному, управлінські рішення відповідали нормативним документам, видавались згідно з термінами, визначеними у річному плані роботи, були дієвими та ефективними. Накази з основної діяльності доводилися до відома працівників своєчасно, велись протоколи педрад та нарад при завідуючої філією, батьківських та загальних зборів в очній та дистанційних формах тощо.

Підвищення якості та ефективності внутрішньо шкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: освітньою програмою, перспективним, річним, навчальним планами. Принцип доцільності й оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих у ході внутрішньо шкільного контролю. Згідно із штатним розписом на виконання Закону України «Про освіту», «Про охорону праці» в гімназії розроблено та запроваджено в дію посадові інструкції працівників, якість виконання яких перебуває під постійним контролем адміністрації.

Ділова документація у гімназії велась відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» та Номенклатури справ. Про стан ведення документації на протязі попереднього навчального року видавалися відповідні накази. У минулому навчальному році вивчено та узагальнено наказами чи на педраді стан викладання та рівень навчальних досягнень з таких предметів: музичне мистецтво, хімія, основи здоров’я, фізична культура, початкові класи. Узагальнення проводилося відповідно до річного плану на педрадах на нарадах, наказами по гімназії. Відповідно до річного плану роботи вивчалися та узагальнювалися питання виховної, методичної роботи, інклюзивного навчання. Заплановане вивчення стану викладання інформатики через воєнні дії в Україні перенесено на  навчальний рік.

У навчальному закладі розроблено та схвалено педагогічною радою Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положення про академічну доброчесність. На кінець  навчального року в школі здійснено моніторинг навчальних досягнень учнів 5-9 класів та учнів 1-4 класів.

В гімназії створено цілісну систему інформаційно-аналітичного забезпечення ( ДІСО, веб-сайт, сторінка в соціальній мережі Фейсбук ), що значною мірою покращило управління закладом освіти.

З метою реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного розвитку, на здобуття якісної освіти, інтеграції їх у суспільство шляхом запровадження інклюзивного навчання у 2024/2025 навчальному році інклюзивним навчанням було охоплено 4 учнів гімназії. Згідно річного плану роботи гімназії протягом навчального року було проведено моніторинг організації інклюзивного навчання в закладі освіти.

Реалізацію завдань інклюзивного навчання у закладі забезпечували  педагога у  році було організовано дитині з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних особливостей навчально – пізнавальної діяльності.

В освітньому закладі наявні документи, які є підставою для організації інклюзивного навчання:

– заява батьків дитини з особливими освітніми потребами;

– висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого- педагогічну оцінку розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

– наказ директора закладу освіти проведення інклюзивного навчання.

Навчання в класі, де організоване інклюзивне навчання, здійснювалося за навчальними планами, відповідно до Освітньої програми закладу освіти. На основі робочих планів розроблено та затверджено для  учня з особливими освітніми потребами індивідуальний навчальний план з урахуванням висновку . Для проведення корекційно-розвиткових занять в індивідуальних планах учнів передбачалося від 2 до 6 годин на тиждень, відповідно до визначених рівнів підтримки.

Індивідуальна навчальна програма дитини з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням розроблялася на основі типових навчальних програм школи з урахуванням спеціальних, з відповідною їх адаптацією або модифікацією.

Педагоги разом з батьками учня, згідно висновку розробляла індивідуальну програму розвитку (ІПР). Розклад уроків для дитини з особливими освітніми потребами складався відповідно до навчальних планів інклюзивних класів з урахуванням індивідуальних особливостей учнів та гігієнічних вимог та узгоджувався з батьками.

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснювалося за критеріями оцінювання навчальних досягнень учня у системі загальної середньої освіти. З метою оцінювання індивідуальних досягнень учня педагоги школи використовували метод оцінювання портфоліо. Вели усю необхідну документацію.

Протягом  навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 01.09.2024 року всі діти мікрорайону школи були охоплені навчанням.

Педагогічний колектив школи активно проводить роботу зі здібними та обдарованими дітьми. Учні активно приймають участь у шкільних та районних олімпіадах з базових дисциплін.

У навчальному році навчання завершило 79  учнів.

1-4 клас закінчили 29 учнів. У 1-2 класах оцінювання проводилось вербально, у 3-4 учні оцінювались за рівневою системою, тому в загальний звіт семестрового оцінювання результати початкової школи не враховуються.

За підсумками навчального року у 5-9 класах  низький рівень досягнень у навчанні не отримав жодний учень.   5    учнів  5-9 класів показали високий рівень (10,0%), достатній – 10 учнів (20,0%), середній рівень – 35 учнів (70%), початковий рівень – 0. Якість навчальних досягнень за рік – 30,0 %.

Педагогічний колектив школи упродовж року проводив роботу, спрямовану на створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального і творчого потенціалу здібних дітей та підлітків, стимулювання творчого самовдосконалення учнів, залучення обдарованої молоді до науково-дослідницької діяльності. Робота зі здібними та обдарованими учнями проводилася в гімназії у відповідності до плану заходів по роботі з обдарованими дітьми на навчальний рік.

Найпоширенішими формами залучення обдарованої учнівської молоді до інтелектуальної та творчої праці стали олімпіади, різноманітні конкурси, інтелектуальні та міжнародні змагання.

Педагоги закладу активно залучали учнів до участі в різноманітних інтернет-олімпіадах, інтерактивних, заочних та дистанційних конкурсах.

Так, у 2024/2025 навчальному році 2 учнів Старопокровської гімназії Бухніяров Є. (8 клас), Кислинський О. (9 клас) здобули І місце у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання (технологій)

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу.

Згідно з річним планом роботи закладу освіти на 2024/2025 навчальний рік та планом контролю за якістю освітньої програми, у червні адміністрацією закладу освіти було здійснено перевірку виконання освітніх програм та практичного мінімуму письмових робіт у 2024/2025 навчального року.

Результати перевірки показали, що виконання навчальних програм в 1-9-х класах у межах часу, відведеного робочим навчальним планом закладу освіти на 2024/2025 навчальний рік на вивчення предметів (кількість годин за програмою та фактична кількість використаних годин) збігається, відхилень від змісту навчальних програм не виявлено.

Обов’язкова кількість тематичних контрольних робіт, оцінювань з усіх навчальних предметів, що визначена чинними навчальними програмами, дотримана, тематичне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за формою проведення було: усним, письмовим, різнорівневим тестуванням, практичною роботою відповідно до специфіки навчальних предметів; кількість обов’язкових лабораторних, практичних робіт, передбачених чинними програмами з навчальних предметів, дотримана; варіативна складова робочого навчального плану в 1-9-х класах виконана.

Під час заповнення сторінок класних журналів покладений нормативний мінімум, що регулює й регламентує діяльність навчального закладу в роботі з класними журналами:

Наказ МОН від 03.06.08 року № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»;

Наказу МОН України від  07.12.2018 року № 1362 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи» (зі змінами);

Лист міністерства освіти і науки України від 28.01.2014р. №1/9-74 «Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів»;

Наказу МОН України від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»;

Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013р. №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» із змінами наказ МОН України від 10.08.2016р. №1009.

У зв’язку з пандемією COVID-19  та введенням військового стану урядом було скасовано ДПА для 4х та 9х класів.

       В умовах воєнних дій виховна робота в закладі освіти продовжувалася в онлайн форматі. В.о. педагога-організатора на сторінці гімназії в мережі Facebook висвітлювала усі свої заходи.

Поширення та відродження національних традицій займає вагому частину у системі виховної роботи навчального закладу. Традиційно школярі та педагоги долучаються до вшанування та вивчення традицій українського народу.

Безпечна і дружня до дитини школа – це місце, у якому діти і дорослі почуваються безпечно і комфортно, яке дарує дітям особливе відчуття єдності, дає точку опори і можливість проявити себе, вселяє надію породжує впевненість у майбутньому. В рамках реалізації поставлених завдань у школі розроблений, затверджений та запущений в дію «План заходів щодо створення безпечного освітнього середовища на  навчальний рік», який охоплював всіх учасників освітнього процесу: учнів та їх батьків, працівників школи, громадськість. Він включав наступні напрямки діяльності: «Формування здорового способу життя, попередження вживання наркотичних речовин та алкогольних напоїв», «Профілактика правопорушень, злочинності

та дитячої бездоглядності», «Правова освіта і виховання», «Організаційно- методичне забезпечення превентивного виховання учнів».

Класні керівники здійснюють систематичний контроль за станом відвідування учнями гімназії, підтримують зв’язок із батьками та вчителями- предметниками. З учнями та їх батьками, які  пропускали  навчальні заняття  проводяться роз’яснювальні бесіди про неприпустимість безпричинних пропусків уроків.

Вагому роль у реалізації завдань виховної роботи виконує шкільна бібліотека. Учні постійно відвідують тематичні виставки, відео-лекторії, приурочені до пам’ятних дат. Педагоги залучали учнів гімназії до участі в різноманітних конкурсах екологічного, національно-патріотичного, естетичного спрямування, які проводилися як заочно так і в онлайн-форматі. Особливу увагу приділяли новим методам та педагогічним підходам, саме обмін досвідом дає можливість розвиватися та прямувати вперед.

На період запровадження воєнного стану в Україні в гімназії, на постійній основі, проходить інформування учасників освітнього процесу та працівників (онлайн зустрічі, хвилинки спілкування) про межі поширення, наслідки, способи та методи захисту, а також дії у зоні можливої надзвичайної ситуації. Зокрема, презентовано чат-бот «У разі надзвичайної ситуації або війни», в якому зібрані поради, як захистити себе у кризовій ситуації. Також адміністраторами групи ФБ розповсюджується корисні поради від UNICEF Ukraine «Важливо, як ніколи», «Дітям про вибухонебезпечні предмети»; ДСНС України «Мінна безпека. Що потрібно знати та виконувати»; базові правила поведінки та як діяти в разі виявлення мін та інших вибухонебезпечних предметів у серії коміксів «Мінна безпека небезпека» видавництва «Ранок». Проведені цільові профілактичні заходи, інструктажі напередодні літніх канікул, доведені до відома батьків у класних групах в онлайн режимі.

Протягом навчального року педагогічний колектив зосередив свої зусилля на пошуках таких форм і методів виховного процесу, які б забезпечували об’єднання зусиль педагогів і ініціативи дітей, спільні дії сім’ї, громадськості, спрямованих на попередження правопорушень серед підлітків та учнівської молоді. Кожного навчального року правовиховна робота школи є на особливому контролі у адміністрації школи та здійснюється за трьома напрямками:

– правоосвітня робота з учнями;

– правова освіта батьків;

– профілактика правопорушень.

У школі протягом навчального року було організовано такі форми правового навчання і виховання:

– місячники та тижні правових знань (жовтень-лютий-квітень),

– класні години на правову тематику,

– виставки малюнків,

– лекції, бесіди на правову тематику,

– анкетування,

– уроки правознавства,

– індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями,

– відвідування проблемних сімей вдома,

– рейди-перевірки.

Класними керівниками регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Для контролю за дітьми з девіантною поведінкою складено відповідні списки (покласно та загальношкільні). Працюють Рада профілактики правопорушень та Батьківський комітет школи, на засіданнях яких розглядаються питання навчання та поведінки «проблемних учнів».

            Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становила:

  • дітей-сиріт і позбавлених батьківського піклування – 7;
  • дітей-інвалідів – 2;
  • дітей-чорнобильців –0 ;
  • дітей з малозабезпечених родин – 4;
  • дітей з неповних сімей – 5;
  • дітей з багатодітної родини – 16;
  • дітей напівсиріт – 4;
  • дітей учасників АТО та воїнів ЗСУ – 11;
  • дітей-переселенців – 12;
  • дітей, що стоять на внутрішкільному обліку –6 ;
  • стоять на обліку у кримінальній поліції у справах неповнолітніх –5.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.

     Забезпечення взаємодії закладу освіти і сім’ї в  навчальному році здійснювалося через проведення батьківських зборів, онлайн спілкування з батьками. Проводилася роз’яснювальна робота щодо запобіганню булінгу в закладі та в насильства в родинах. Створені батьківські комітети по класах та загальношкільний батьківський комітет.

Робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності, медичних вимог безпеки під час освітнього процесу в  гімназії організовувалася та регулювалася в  навчальному році відповідно до всіх чинних нормативно-правових актів у сфері охорони праці та безпеки життєдіяльності, а саме: Кодексу цивільного захисту України, законів України «Про охорону

праці», «Про пожежну безпеку», «Про освіту», Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах, установах, організаціях, підприємствах, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Загальне керівництво системою охорони праці та безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії здійснював керівник закладу. На початок навчального року було видано ряд організаційних наказів з питань охорони праці, оформлено необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки.

Відповідними наказами було призначено відповідальних за організацію і забезпечення здорових і безпечних умов праці, освітнього процесу, стану робочих місць, обладнання, інструментів і пристосувань, приладів, спортивного приладдя;

– завідуючих кабінетами;

– вчителів трудового навчання, фізичної культури, інформатики;

– керівників гуртків, класних керівників.

У вестибюлі розміщено плани-схеми евакуації на випадок пожежі. Належно оформлені куточок з безпеки життєдіяльності та протипожежний щит.

Організовано проведення та реєстрацію інструктажів: вступного, первинного, повторного, позапланового, цільового та інструктажу на робочому місці і наявні підписи працівників закладу у відповідних журналах, які завірені підписом директора і печаткою. Усі учні 5-9 класів закладу пройшли необхідні види інструктажів, про що свідчать відповідні записи в журналах із підписом особи, яка інструктувала (класного керівника), та з особистим підписом учнів, яким виповнилось 14 років, та записи бесід з техніки безпеки. Усі класні керівники проводили бесіди з учнями з техніки безпеки, які закріплені відповідними записами у класних журналах після кожної бесіди класними керівниками 1-9 класів. Під час воєнного стану класні кервники проводили інструктажі в онлайн – режимі.

Під час вивчення курсу «здоров’я, безпека та добробут» та «Основи здоров’я» систематично зверталася увага вчителя на поведінку учнів на вулиці, транспорті, вдома в автономній ситуації. На батьківських зборах проводилася роз’яснювальна робота з профілактики побутового травматизму.

За  навчальний рік не було зафіксовано жодного травмування під час освітнього процесу серед працівників та учнів; в побуті у звітному році не зафіксовано випадків травмування серед працівників. У дорожньо-транспортні пригоди учні закладу не потрапляли.

У закладі проведено ряд профілактично-виховних та навчальних заходів з даного питання. Протягом року було проведено Тижнів із БЖД: «Вивчаємо, знаємо, виконуємо!», «Здоров’я – запорука успіху», «Обережно: небезпека!», «Правила дорожнього руху-твої правила!». У рамках Тижнів було проведено бесіди, виставка літератури в шкільній бібліотеці, перегляд відео-уроків, цікаві перерви, практичні заняття, вікторини.

Освітній процес у  навчальному році відбувався з дотриманням усіх протиепідемічних заходів та відповідав вимогам військового часу.